Kassa en Radar NIET in 'de uitverkoop'

De Netmanagers van de NPO zijn van mening dat de consumentenprogramma’s op NPO1, met meer dan een miljoen kijkers per uitzending, hun zendtijd moeten halveren.

Daarbij wordt er totaal niet stil gestaan bij de impact van deze programma’s en hoeveel knellende zaken er bestaan waarin de burger zich niet begrepen of gehoord voelt. Al tientallen jaren houden KASSA en RADAR de vinger aan de pols in deze sterk veranderende maatschappij. De programma’s ogen fris, worden vol passie en enthousiasme gemaakt - in het belang van de burger - en maken het verschil voor het individu én de grote groep. Hoezo halveren qua zendtijd?

Lees verder onder de advertentie

 

Kijkers laten KASSA en RADAR niet in ‘de uitverkoop’ zetten door te halveren in zendtijd!

 

Wij: Consumenten en kijkers, in alle lagen van de bevolking, van de programma’s KASSA en RADAR

 

Constateren:

Dat de NPO heeft besloten om de zendtijd van het programma KASSA te halveren en RADAR ópnieuw te korten in het aantal uitzendingen, terwijl:

 

KASSA en RADAR een spilfunctie hebben tussen overheid, detailhandel en bezorgde kijkers.

 

KASSA en RADAR tussen de bevolking staan en de bezorgde en kwetsbare burgers een stem geven.

 

KASSA en RADAR met de kijkers een collectief vormen en daarmee misstanden in de consumentenwereld met succes aanpakken.

 

KASSA en RADAR juist de afgelopen jaren aantoonbaar grote successen hebben geboekt (o.a. bij bankzaken)

 

KASSA en RADAR met grote regelmaat misstanden aantonen die leiden tot Kamervragen, kritische debatten en zelfs wetswijzigingen.

 

KASSA en RADAR jongere kijkers laten ontdekken hoe ze kritisch consument kunnen worden.

 

KASSA en RADAR op snelle wijze en met nauwkeurigheid burgers waarschuwen tegen criminele activiteiten (bedrijven zijn nalatig met waarschuwen)

 

KASSA en RADAR verbinden consumenten en detailhandel met elkaar en hebben een bemiddelende functie (o.a. met de Belbus)

 

KASSA en RADAR geven kijkers middels ‘De Achterban’ en het ‘Testpanel’ inspraak en is daarmee vooruitstrevend in het gevarieerde media-aanbod op NPO 1

 

en verzoeken:

De zendtijd niet te halveren omdat KASSA en RADAR breed gedragen programma’s zijn waaruit miljoenen mensen wekelijks hun voordeel halen.

 

Teken Deze Petitie!

63%
Handtekeningen: 125413
Doel Handtekeningen: 200000
Deze Petitie Is Gestart Door:

Peter Kunnen

Stuur Een Email

Behouden hondenlosloopgebied park Overvoorde

857 Handtekeningen

Voor Andere Tijden, weg met de bezuiniging

86475 Handtekeningen

RED DE BIJZONDERE TANDHEELKUNDE IN ALKMAAR

3094 Handtekeningen

Tekenen Promoten